حجت السلام و المسلمين سيد محمد كاظم مدرسي در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان يزد، توليد امنيت را وظيفه آحاد مردم و مسئولين دانست.

یزدفردا- خبرنگار حوزه اجتماعی: امام جمعه بخش مركزي  در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: توليد امنيت وظيفه آحاد مردم  و مسئولين است.
"حجت الاسلام مدرسي" با بيان اينكه توليد امنيت وظيفه آحاد مردم  مسئولين است گفت: امنيت توسط خود مردم و مسئولين بايد ايجاد شود ولي حفظ امنيت خاصه توسط سه ارگان نيروي انتظامي، دستگاه قضايي و نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي صورت مي پذيرد.

امام جمعه بخش مركزي يزد با اشاره به حديثي از امام علي (ع) در خصوص اينكه هيچ نعمتي گواراتر از امنيت براي فرد و اجتماع نيست خاطرنشان كرد: مردم شريف در بحث امنيت از حساسيت خاصي برخوردار هستند و اين توقع از نيروهاي انتظامي مي شود كه با تمام تلاش در جهت تأمين امنيت ونظم در شهر و استان تلاش نمايند.

وي افزود: شهرستان يزد بيش از 55 درصد جمعيت استان را در خود جاي داده است و علاوه بر آن مهاجرت پذيري، حاشيه نشيني، وجود اتباع بيگانه و ... همگي وظيفه فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان را در برقراري نظم و امنيت و برخورد با جرائم سنگين تر كرده است.

حجت الاسلام مدرسي با تأكيد به اينكه امنيت داراي دو بعد رواني و بيروني است تصريح كرد: امنيت رواني مهمتر از امنيت بيروني شناخته مي شود كه بايد با بررسي قرار دادن پارامترهاي لازم در اين زمينه در جهت محقق شدن آن تمام توان و امكانات را به كار گيريم.

امام جمعه بخش مركزي در ادامه با اعلام اينكه شهرستان يزد در انتخابات گذشته توانسته با لحاظ كيفي  در استان رتبه ي برتر را داشته گفت: بي شك نيروي انتظامي در محقق شدن اين مهم نقش بسزايي داشته و با برقراري تأمين امنيت مناسب اين انتخابات نيز به مانند گذشته سالم و باشكوه برگزار شد.

حجت الاسلام مدرسي در پايان ضمن تقدير و تشكر از زحمات شبانه روزي پرسنل انتظامي شهرستان يزد تعامل و همكاري بيشتر با دستگاههاي اجرايي شهرستان را خواستار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا